قوانین خونه ی عشق من وتو


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

از امروز چندتا قانون واسه خونه ی عشقم گذاشتم:

 

1.میتونید پایین نظرهاتون جوابشو بخونید

2.هرکی که تو نظرها پررو بازی دربیاره باهاش برخورد قانونی میشه

علاوه بر برخورد دیگه بهشون سر نمیزنم یا حذف میشن بدون تذکر

3. راجبه پست ها نظر بدید نه اینکه تعریف الکی کنید

4.اونایی که لینک میشن فقط اسمشون نباشه واسه بالا رفتن بازدیدشون!!!!

5.اینو نمیشه گفت قانون.ولی لطفا در نظر سنجی هم شرکت کنید (سمت چپ تو قسمت موضوعات)

 

چیزی به ذهنم اومد اضافه میکنم



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت16:28---5 مرداد 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!







چرا که در تاریکـــ ـی ..







چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!







و هر لحظــــــــ ـه ..







این امیـــــ ـد ..







در درونــــــ ــم ریشه می زند ...















که آمده ای...















ولی من ندیده ام
پاسخ: شعر قشنگیه ممنون


shahin
ساعت14:52---5 مرداد 1391
slm khoobin

omidvaram hamishe eshghetoon pa barja bashe

baratoon arezooie khooshbakhti daram پاسخ:اومدم...


fafafafafafafaffafaffafaffaffa
ساعت19:21---4 مرداد 1391
man ta aaaaaaaaaaaa harvaght 2st dashte basham har kari mikonaaaaaaaaaaaam
torokhoda tabsare ghanon vasamon nazar chon ghanonat bikhodaaaaaaaaan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,| 19:31|من|

MiSs-A